aku adalah aku . tak ade yang fake belaka ;)

aku adalah aku . tak ade yang fake belaka ;)
Mengira hari . mengira minggu . mengira bulan . mengira tahun . mengira minit . mengira saat dan detik yang akan tibe untuk temui diriku yang sederhana .

Friday 19 October 2012

CERPEN :~0132564301 ???~




   salam ;) . done already ! penat + pecah kple nak letak cover cerpen nihhh . thanks a lot to my friends . hehe . Ya Allah, macam manelahh penulis2 terkenal nihh buat novel kan . dgn nak buat jalan cerita,cover book dia lagi. aku je yang baru jinak2 kambing nihh dah terkebil2 mate dpn laptop nihh ha . aduhhh . memang payah dan mencabar . kepada anda semua yang dah or tgah mengendap blog saye nihh bagi lahh komen ape2 pon . yang negative pon saye trme :) ok . ni lahh dia segalanya . tajok dah ade ponsss tuhhh . pelikk kan . ade apelahh dgn NUMBER PHONE nihhh . nak tw ? kne reading cerpen nihh yea . :D   

0 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers